Publicis Consultants zmienia identyfikację wizualną na sieciową
Nowa identyfikacja Publicis Consultants ma być wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku (fot. materiały prasowe)
Publicis Consultants, agencja doradztwa komunikacyjnego będąca częścią Publicis Groupe, przyjmuje tę samą identyfikacji wizualną co francuski, macierzysty oddział Publicis Consultants.
Nowa identyfikacja Publicis Consultants ma być wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku, ma to m.in. symbolizować większą integrację w ramach grupy – zarówno na szczeblu krajowym, jak i ponadregionalnym.
Czytaj też: Żabka uruchamia aktywizację i przedstawia brand hero Żabu
Uwydatnienie w znaku słowa „Consultants” ma podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. Jednocześnie użyte w logo kolory mają być wyrazem energii oraz kreatywności. Zachowany został lew, symbol Publicis Groupe – Publicis Consultants chce jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami z grupy w ramach modelu Power of One.
W portfolio marek obsługiwanych przez Publicis Consultants są m.in.: PGE SA, L’Oréal, należący do Grupy Żabka start-up Lite E-commerce, Tchibo, Henkel, PKP Intercity i Stock Polska.
Czytaj też: Katowice dadzą 2 mln na promocję miasta w trakcie IEM 2023
(AMS, 15.12.2022)