Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Inea nie jest już właścicielem poznańskiej Telewizji WTK

Telewizja WTK nadaje m.in. informacje z Poznania i okolic (screen: YouTube/WTK)

Operator kablowy Inea nie jest już właścicielem nadawcy poznańskiej Telewizji WTK - ustalił "Presserwis".

Kontrolę nad spółką Wielkopolska Telewizja Kablowa, nadawcą Telewizji WTK i kanału FanklubTV oraz właścicielem portalu Epoznan.pl, przejęli od Inea prezes zarządu Wielkopolskiej Telewizji Kablowej Krzysztof Szydłowski i członek jej zarządu Witold Kundzewicz. Transakcja odbyła się jesienią br. w ramach tzw. wykupu menedżerskiego. - Nie oznacza to istotnych zmian dla funkcjonowania spółki - przekazała nam Telewizja WTK.

- Jako Inea chcemy się skupić na świadczeniu jak najlepszych usług światłowodowych, kluczowa jest dla nas oferta oraz zwiększanie zasięgu w oparciu o otwarte sieci. Stąd właśnie decyzja o sprzedaży WTK - mówi Karolina Pawlik, communication & PR manager w Inea.

Czytaj też: TVP ma jednak zakontraktowaną międzynarodową gwiazdę na sylwestra w Zakopanem

1850 udziałów o łącznej wartości 925 tys. zł nadal ma Piotr Przybylski, wchodzący w skład rady nadzorczej Wielkopolskiej Telewizji Kablowej. Z kolei Szydłowski i Kundzewicz posiadają po 1429 udziałów o wartości po 714,5 tys. zł. Razem daje im więc to kontrolę nad spółką.

Ze sprawozdania przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że w 2021 roku przychody Wielkopolskiej Telewizji Kablowej ze sprzedaży wyniosły 7,68 mln zł, a zysk - 595,05 tys. zł.

(MNIE, 14.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.