Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

52 mln Amerykanów będzie subskrybować wersje serwisów z reklamami

Disney+ i Netflix wprowadziły wersje z reklamami i przyciągnęły sporo odbiorców (screen: YouTube/Star Wars, YouTube/Netflix)

Według prognoz firmy analitycznej Parks Associations liczba gospodarstw domowych w Stanach Zjednoczonych korzystających z co najmniej jednej usługi przesyłania strumieniowego z reklamami (AVoD) do 2027 roku wzrośnie o 6,7 proc., osiągając liczbę 52 mln.

Prognoza dotycząca największego na świecie rynku serwisów streamingowych uwzględnia wprowadzenie pod koniec br. poziomów AVoD przez Netflix i Disney+, a także tych opcji serwisów zawierających reklamy wcześniej dostępnych na platformach Hulu, Paramount+, Peacock, Discovery+ i HBO Max.

Czytaj też: Disney+ uruchomił wersję z reklamami

Dla porównania, wersje serwisów wolne od reklam (SVoD) wzrosną z 338 mln na koniec 2021 roku do 450 mln do 2027. To wzrost o 33 proc. w ciągu sześciu lat.

Około jednej trzeciej amerykańskich gospodarstw domowych korzysta obecnie z co najmniej jednego serwisu AVoD.

(MAC, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.