Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 zyskał udział w rynku i wyprzedził TVP Info

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 uzyskał 5,1 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W listopadzie liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który w grupie ogólnej 4+ zanotował wyższy udział w rynku niż przed rokiem i wyprzedził TVP Info, notujący spadek udziału.

W grupie widzów powyżej 4. roku życia wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,1 proc. udziału wobec 4,93 proc. w listopadzie 2021 roku. Udział naziemnego TVP Info (Telewizja Polska) spadł z 5,08 proc. do 4,52 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) wzrósł z 1,63 proc. do 1,7 proc.

Czytaj też: TVN partnerem telewizyjnym 31. finału WOŚP. Nadawca gra z orkiestrą po raz siódmy

Dalej były:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,62 proc. (wzrost z 0,4 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,56 proc. (wzrost z 0,42 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (bez zmian),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,02 proc. (bez zmian),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

Czytaj też: "Dzień Dobry TVN" ma nową prezenterkę pogody, to aktorka z Wrocławia

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 2,8 proc. udziału (spadek z 3,22 proc.), TVP Info – 1,88 proc. (2,18 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,24 proc. (spadek z 1,38 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,25 proc. udziału (spadek z 3,3 proc.), TVP Info – 2,31 proc. (2,76 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,33 proc. (spadek z 1,62 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Trójwymiarowe awatary w TVN. Mogą być przełomem w marketingowej komunikacji

(MNIE, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.