TVN 24 zyskał udział w rynku i wyprzedził TVP Info
W grupie ogólnej 4+ TVN 24 uzyskał 5,1 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W listopadzie liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który w grupie ogólnej 4+ zanotował wyższy udział w rynku niż przed rokiem i wyprzedził TVP Info, notujący spadek udziału.
W grupie widzów powyżej 4. roku życia wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,1 proc. udziału wobec 4,93 proc. w listopadzie 2021 roku. Udział naziemnego TVP Info (Telewizja Polska) spadł z 5,08 proc. do 4,52 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) wzrósł z 1,63 proc. do 1,7 proc.
Czytaj też: TVN partnerem telewizyjnym 31. finału WOŚP. Nadawca gra z orkiestrą po raz siódmy
Dalej były:
- naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,62 proc. (wzrost z 0,4 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,56 proc. (wzrost z 0,42 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (bez zmian),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,02 proc. (bez zmian),
- Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
- i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).
Czytaj też: "Dzień Dobry TVN" ma nową prezenterkę pogody, to aktorka z Wrocławia
W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 2,8 proc. udziału (spadek z 3,22 proc.), TVP Info – 1,88 proc. (2,18 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,24 proc. (spadek z 1,38 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,25 proc. udziału (spadek z 3,3 proc.), TVP Info – 2,31 proc. (2,76 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,33 proc. (spadek z 1,62 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Trójwymiarowe awatary w TVN. Mogą być przełomem w marketingowej komunikacji
(MNIE, 13.12.2022)