Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polska - Francja na trzech antenach TVP śledziło 10,68 mln widzów

TVP 1, TVP Sport i TVP 4K, pokazując mecz Polska - Francja, osiągnęły łącznie 69,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. (screen YouTube.com/TVP Sport)

Średnio 10,68 mln widzów oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K mecz Polska - Francja w 1/8 finału mundialu w Katarze.

Spotkanie, rozegrane w niedzielę o godz. 16, zgromadziło w TVP 1 średnio 8,1 mln widzów. Do TVP Sport mecz przyciągnął średnio 2,04 mln widzów, a do TVP 4K – 533 tys. widzów.

TVP 1, TVP Sport i TVP 4K, pokazując mecz Polska - Francja, osiągnęły łącznie 69,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 zdobyły razem 74,56 proc.

Czytaj też: TVP nie potwierdza, że Dariusz Szpakowski skomentuje finał mundialu

Pierwszy mecz biało-czerwonych na mundialu – z Meksykiem – oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K we wtorek 22 listopada o godz. 17 średnio 8,54 mln widzów. Drugie spotkanie – rozegrane z Arabią Saudyjską w sobotę 26 listopada o godz. 14 – przyciągnęło do tych trzech stacji średnio 8,8 mln widzów. Z kolei mecz z Argentyną w środę 30 listopada o godz. 20, zgromadził średnio 10,5 mln widzów. 

"Będę cieszył się z widowni powyżej 10 milionów. To byłby już fenomenalny wynik" – mówił "Presserwisowi" przed mundialem dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski i deklarował: "Chcemy pobić jednak wszystkie dotychczasowe rekordy w internecie".

Podczas mundialu w Rosji (cztery lata temu) najwięcej widzów przyciągnął mecz Polska - Kolumbia, rozegrany w niedzielę 24 czerwca o godz. 20. W TVP 1 i TVP Sport spotkanie oglądało łącznie 13,63 mln widzów. 

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: ITV nakręci film o Justinie Fashanu – pierwszym piłkarzu, który wyznał, że jest gejem

(KOZ, 05.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.