Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote Spinacze 2022 rozdane. 100 nagród dla najlepszych w branży PR. Pełna lista

Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Grupa Komunikacja Plus, zaś trzecia była agencja Linkleaders (fot. mat. pras.)

100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy - przyznało jury 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 2 grudnia.

Press

(fot. materiały pras.)

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało prawie stuosobowe jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Grupa Komunikacja Plus, zaś trzecia była agencja Linkleaders.

Ponadto, zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble, która od 1995 r. odpowiada za działania PR-owe tej firmy w Polsce, a od 2011 r. w regionie Europy Centralnej. Obok odpowiedzialności za komunikację korporacyjną pełni też funkcję rzecznika prasowego. Jako jedna z niewielu osób wchodzi w skład jury konkursu „Złote Spinacze” od samego początku jego istnienia, czyli od dwudziestu lat.

W tegorocznej edycji konkursu zarząd ZFPR postanowił przyznać wyjątkowo również drugą nagrodę Gwiazdy PR – otrzymała ją Iga Świątek – polska tenisistka.

Press

(fot. materiały pras.)

- Ostatnie lata, a zwłaszcza ostatnie miesiące, nie przestają być trudne i pełne wyzwań w wymiarze zdrowotnym, środowiskowym czy humanitarnym - mówiła Agnieszka Bacińska, wiceprezeska Zarządu ZFPR. - W tych często mrocznych czasach tym bardziej potrzebujemy jasnych gwiazd, które dają nadzieją na lepszą przyszłość. Z tego powodu wyjątkowo postanowiliśmy uhonorować tytułem Gwiazdy PR dwie osoby, które stanowią wzorce zaangażowania i drogowskazy dla całej branży PR.  

Po raz kolejny podczas gali Złotych Spinaczy została przyznana także nagroda Redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt autorstwa MSL oraz Novo Nordisk: Porozmawiajmy szczerze o otyłości.

Press

Zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Proct

Lista wszystkich nagrodzonych projektów przedstawia się następująco: 

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

ZŁOTO

Transformacja dekady: Tesco zamienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska

SREBRO 

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse

BRĄZ 

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

2. PR produktu

SREBRO

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

BRĄZ

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO

OZE ma prawa! / Pan Pikto

SREBRO

„Dziady” / A.D. 2021 – niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie 

SREBRO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

4. Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

SREBRO

Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / FleishmanHillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)

BRĄZ

Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

5. Kampania społeczna

ZŁOTO

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

SREBRO

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

SREBRO

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS

BRĄZ

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

6. PR pro bono

ZŁOTO

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

SREBRO

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious 

BRĄZ

Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Nurofen (Reckitt), Pozytywna Dyscyplina 

7. Employee experience i komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO

Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland 

SREBRO

Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec

BRĄZ

NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO, ING Bank Śląski 

8. Event komercyjny

ZŁOTO

OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX

SREBRO

MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L’Oreal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast

BRĄZ

Piłka znów w grze! Tysiące dzieci wróciły na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex

9. Event społeczny

ZŁOTO

10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź

BRĄZ

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

BRĄZ

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

10. Launch produktu, usługi lub firmy

ZŁOTO

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

SREBRO

Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie

SREBRO

Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska

11. Sustainability i CSR Communications

ZŁOTO

Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC

SREBRO

Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL, Procter & Gamble, asperIT

BRĄZ

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

12. PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTO

Znikający Mural / IMMOFINANZ

SREBRO

wilcza for/rest / TOUCH.PR, wilcza for/rest

BRĄZ

STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS

13. Social media

ZŁOTO 

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

SREBRO

Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

14. Business-to-Business PR

SREBRO

Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel

SREBRO

Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unincef Polska

BRĄZ

Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

15. PR finansowy i relacje inwestorskie

BRĄZ

STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

16. Media Relations

ZŁOTO

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

SREBRO

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk

SREBRO

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl 

17. Employer Branding 

ZŁOTO

MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank

SREBRO

Impact Stories / Deloitte Poland

SREBRO

Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO, ING Bank Śląski

18. Content marketing - branded content

ZŁOTO

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

SREBRO

Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM

BRĄZ

Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska

BRĄZ

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

19. Custom Publishing

ZŁOTO

Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations

SREBRO

ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine

BRĄZ

ERC Inspiration Book / Planet Partners

20. Wsparcie Ukrainy

ZŁOTO

Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

Butik Pełen Dobra / Port Łódź

BRĄZ

InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski

BRĄZ

SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners

Kategorie sektorowe:

1. Technologia, IT, telekomunikacja

ZŁOTO

Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska

SREBRO

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

BRĄZ

Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency

2. Finanse

ZŁOTO

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

SREBRO

Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Worldwide 

BRĄZ

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

BRĄZ

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska 

3. Uroda, higiena i wellness

ZŁOTO

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

SREBRO

1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland

SREBRO

Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL, Procter & Gamble

4. Moda i styl życia

SREBRO

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub

SREBRO

Dbaj o ubranie – w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP

BRĄZ

Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com

5. Sektor spożywczy

ZŁOTO

Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald’s Polska, DDB, OMD, Isobar Polska

BRĄZ

Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska

BRĄZ

Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communincation

6. Kultura i media

ZŁOTO

MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel

BRĄZ

Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska

7. Medycyna i zdrowie 

ZŁOTO

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk

BRĄZ

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

BRĄZ

@JestemOpiekunem / MSL, Nutricia

8. Sport, turystyka i rekreacja

ZŁOTO

Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival

BRĄZ

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska 

BRĄZ

Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA

9. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze 

ZŁOTO

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

SREBRO

Znikający Mural / IMMOFINANZ

SREBRO

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

10. Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse 

SREBRO

„M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC

BRĄZ

Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

11. Motoryzacja i transport

ZŁOTO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

SREBRO

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

BRĄZ

OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” – Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO

12. NGO i sektor publiczny 

ZŁOTO

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS

SREBRO

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

BRĄZ

Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland

Kategorie specjalne:

1. Kreatywność 

ZŁOTO

Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska

2. Efektywność 

ZŁOTO

Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia

3. Research&Insight 

ZŁOTO

Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain

***

Tytanowy Spinacz: MSL

***

Nagroda redakcji rp.pl: Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk

Gwiazda PR: Małgorzata Mejer, Iga Świątek

Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, PRESS, Wirtualne Media, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Newseria, Pro4Media, Polska Agencja Prasowa, Conrego,  Sotrender, Postmotive Studio, Upright Music, MSL, Grupa Komunikacja Plus, Prowly, Procontent, BeCommunications.

(MAT, 03.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.