Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polska - Argentyna na trzech antenach TVP zgromadził 10,5 mln widzów

Polacy mimo porażki z Argentyną (0:2) awansowali do 1/8 finału mistrzostw świata (screen YouTube.com/TVP Sport)

Średnio 10,5 mln widzów oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K mecz Polska - Argentyna podczas mundialu w Katarze.

Spotkanie, rozegrane w środę o godz. 20, przyciągnęło do TVP 1 średnio 8,42 mln widzów. W TVP Sport mecz zgromadził średnio 1,42 mln widzów, a w TVP 4K – 660 tys. widzów.

Czytaj też: Dzięki awansowi Polski TVP zarobi na mundialu dodatkowo co najmniej 10 mln zł

TVP 1, TVP Sport i TVP 4K, pokazując mecz Polska - Argentyna, zdobyły łącznie 66,06 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 osiągnęły razem 71,72 proc.

Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski podał na Twitterze, że w internecie mecz Polski z Argentyną śledziło 1,9 mln widzów.

Pierwszy mecz ekipy Roberta Lewandowskiego na mundialu – z Meksykiem – oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K we wtorek 22 listopada o godz. 17 średnio 8,54 mln widzów. Drugie spotkanie – rozegrane z Arabią Saudyjską w sobotę 26 listopada o godz. 14 – przyciągnęło do tych trzech stacji średnio 8,8 mln widzów.

Polacy mimo porażki z Argentyną (0:2) awansowali do 1/8 finału mistrzostw świata. Kolejny mecz zagrają w niedzielę o godz. 16, kiedy zmierzą się z mistrzem świata Francją.

Podczas mundialu w Rosji najwięcej widzów przyciągnął mecz Polska - Kolumbia, rozegrany w niedzielę 24 czerwca o godz. 20. W TVP 1 i TVP Sport spotkanie oglądało łącznie 13,63 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Rząd chce ustawowo zapewnić kanałom TVP najlepsze pozycje u operatorów

(KOZ, 01.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.