Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

Sekretarz Generalny PZPN Łukasz Wachowski i Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie (fot. materiały prasowe)
Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech oraz mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.
Tyskie, dotychczasowy partner PZPN i wyłączny dostawca piwa, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji. – Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy "Przejdźmy na TY” idealnie wpisują się we wspieranie reprezentacji. Niewiele jest tak mocno łączących okazji jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym – dodaje Paweł Drubkowski, Brand Manager Tyskie.
Czytaj też: Świąteczny pociąg marki Tyskie przejedzie z Tych do Gdyni
Z okazji Mistrzostw Świata w Katarze uwarzono limitowaną edycję piwa "Tyskie biało-czerwoni", z unikatowym projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem.
Marka Tyskie była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005-2010, prowadziła m.in. akcje "Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 roku kampanię "Tyskie partnerem Polskich Kibiców” promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego.
(MAC, 29.11.2022)
