Mecz Polski z Arabią Saudyjską oglądało na trzech antenach TVP średnio 8,8 mln widzów
Polska wygrała z Arabią Saudyjską 2:0 (screen YouTube.com/TVP Sport)
Średnio 8,8 mln widzów oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K mecz Polska - Arabia Saudyjska podczas mundialu w Katarze.
Spotkanie, rozegrane w sobotę o godz. 14, do TVP 1 przyciągnęło średnio 6,55 mln widzów, do TVP Sport – 1,77 mln widzów, a do TVP 4K – 474 tys. widzów.
Czytaj też: Mundial. Fox Sports krytykowane w USA za zignorowanie kwestii praw człowieka podczas transmisji
TVP 1, TVP Sport i TVP 4K pokazując mecz Polska - Arabia Saudyjska, zakończony zwycięstwem 2:0 dla biało-czerwonych, osiągnęły łącznie 70,84 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej 16-49 udział sięgnął 72,4 proc., a w 16-59 – 72,89 proc.
Pierwszy mecz Polaków na mundialu – z Meksykiem – śledziło w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K we wtorek o 17 średnio 8,54 mln widzów.
Kolejne spotkanie – z Argentyną – polska reprezentacja rozegrana w środę o 20.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Jackowi Kurskiemu kończy się okres wypowiedzenia i chce być ministrem
(KOZ, 28.11.2022)