Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do 2,21 mln widzów niedzielnego pasma kabaretowego Polsatu. Neo-Nówka wygrywa

Program "Neo-Nówka. XX-lecie" przyciągnął średnio 2,21 mln widzów (screen: YouTube/Polsat)

W sezonie jesiennym najwięcej widzów w wieczornym, niedzielnym paśmie kabaretowym Polsatu zgromadził dotychczas jubileusz kabaretu Neo-Nówka. Jak podaje stacja, był to też najchętniej oglądany program kabaretowy na jego antenie w tym roku.

Program "Neo-Nówka. XX-lecie" można było śledzić 20 listopada. Przyciągnął średnio 2,21 mln widzów, co dało 16,95 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ oraz 17,76 proc. w komercyjnej 16-59. Jak podaje Polsat, był to najchętniej oglądany program kabaretowy na jego antenie w tym roku.

Czytaj też: HBO Max bez "Warszawianki" z Szycem. Serial pojawi się na innej platformie

Z kolei nadana 28 sierpnia pierwsza z części "Świętokrzyskiej gali kabaretowej" miała w Polsacie średnio 1,86 mln widzów (13,93 proc. w grupie 4+ oraz 15,06 proc. w komercyjnej 16-59), "Kabaret na żywo. Dwie dekady z Czesuafem" z 13 listopada – średnio 1,62 mln (11,18 proc. w grupie ogólnej 4+ i 11,72 proc. w komercyjnej 15-69), a "Letnia Klinika Skeczów Meczących" z 4 września – średnio 1,58 mln widzów (11,74 proc. w grupie ogólnej 4+ oraz 13,88 proc. w komercyjnej 16-59).

Natomiast najchętniej oglądalny odcinek cyklu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" miał tej jesieni średnio 2,03 mln widzów (14,39 proc. w grupie ogólnej 4+ i 14,75 proc. w komercyjnej 16-59) i został pokazany 18 września.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Boniek i śmietanka polskiego biznesu podpisali list otwarty ws. Sawickiego, szefa Kanału Sportowego

(MNIE, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.