Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen na 18,5 mln zł wycenił dostarczanie danych dla TVP w 2023 roku

Obecna umowa TVP z Nielsenem obowiązuje do końca 2022 roku (fot. Piotr Molęcki/East News)

Nielsen Media za dostarczanie danych telemetrycznych w 2023 roku chce od Telewizji Polskiej 18,5 mln zł brutto.

W czwartek minął termin składania ofert w przetargu TVP, który obejmuje zakup danych przez 12 miesięcy. Ofertę złożył jedynie Nielsen, który wycenił usługę na 18,5 mln zł. Telewizja publiczna zamierzała maksymalnie przeznaczyć na zamówienie 20,7 mln zł.

Czytaj też: Pracownicy Polskiego Radia chcą podwyżek. Prezeska odpowiada: nie było zwolnień

Obecna umowa TVP z Nielsenem obowiązuje do końca 2022 roku. Za dane telemetryczne w całym 2021 roku firma otrzymała od telewizji publicznej 12,3 mln zł brutto, a za pierwsze półrocze 2022 roku – 7,7 mln zł.

TVP szukała firmy z panelem liczącym przynajmniej 3,5 tys. gospodarstw domowych. Dane mają obejmować oglądalność minuta po minucie co najmniej 157 kanałów. Wybrany podmiot ma również udostępniać dane archiwalne od 1997 roku. Warunki przetargu spełniał tylko Nielsen.

Czytaj też: Boniek i śmietanka polskiego biznesu podpisali list otwarty ws. Sawickiego, szefa Kanału Sportowego

(KOZ, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.