Radio RMF24 promowane kampanią pod hasłem "Jedno studio, różne poglądy!"
Kampania obejmuje prasę i internet (fot. materiały prasowe)
Do świąt Bożego Narodzenia potrwa kampania reklamowa internetowego informacyjno-muzycznego Radia RMF24.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Trolle swoje... a my swoje! Radio RMF24 – jedno studio, różne poglądy!". W kreacji nawiązano do komentarzy internautów na temat prowadzących rozmowy Roberta Mazurka ("symetrysta i bufon"), Kazimiery Szczuki ("upadła gwiazda lewackich mediów") i Tomasza Terlikowskiego ("katooszołom").
Czytaj też: Boniek i śmietanka polskiego biznesu podpisali list otwarty ws. Sawickiego, szefa Kanału Sportowego
Działania reklamowe obejmują internet i prasę opiniotwórczą. Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy RMF.
(KOZ, 25.11.2022)