Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio RMF24 promowane kampanią pod hasłem "Jedno studio, różne poglądy!"

Kampania obejmuje prasę i internet (fot. materiały prasowe)

Do świąt Bożego Narodzenia potrwa kampania reklamowa internetowego informacyjno-muzycznego Radia RMF24.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Trolle swoje... a my swoje! Radio RMF24 – jedno studio, różne poglądy!". W kreacji nawiązano do komentarzy internautów na temat prowadzących rozmowy Roberta Mazurka ("symetrysta i bufon"), Kazimiery Szczuki ("upadła gwiazda lewackich mediów") i Tomasza Terlikowskiego ("katooszołom").

Czytaj też: Boniek i śmietanka polskiego biznesu podpisali list otwarty ws. Sawickiego, szefa Kanału Sportowego

Działania reklamowe obejmują internet i prasę opiniotwórczą. Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy RMF.

(KOZ, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.