Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

13. edycja "The Voice of Poland" w TVP 2 miała średnio 1,61 mln widzów

13. sezon programu wygrał Dominik Dudek (fot. materiały prasowe)

13. edycja muzycznego talent show "The Voice of Poland" przyciągała do TVP 2 średnio 1,61 mln widzów - o ok. 170 tys. mniej, niż rok temu.

Program można było oglądać w telewizyjnej Dwójce w soboty, od 3 września do 19 listopada, zwykle o 20. Emitując "The Voice of Poland", TVP 2 miał średnio 13,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 12,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Dla porównania TVP 2 notował w październiku średnio 7,44 proc. w grupie ogólnej 4+, 5,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Maciej S., prezes Kanału Sportowego, zatrzymany przez CBA. Kanał komentuje

Jesienią 2021 roku 12. edycję "The Voice of Poland" śledziło w TVP 2 średnio 1,78 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 23.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.