13. edycja "The Voice of Poland" w TVP 2 miała średnio 1,61 mln widzów
13. sezon programu wygrał Dominik Dudek (fot. materiały prasowe)
13. edycja muzycznego talent show "The Voice of Poland" przyciągała do TVP 2 średnio 1,61 mln widzów - o ok. 170 tys. mniej, niż rok temu.
Program można było oglądać w telewizyjnej Dwójce w soboty, od 3 września do 19 listopada, zwykle o 20. Emitując "The Voice of Poland", TVP 2 miał średnio 13,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 12,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Dla porównania TVP 2 notował w październiku średnio 7,44 proc. w grupie ogólnej 4+, 5,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Maciej S., prezes Kanału Sportowego, zatrzymany przez CBA. Kanał komentuje
Jesienią 2021 roku 12. edycję "The Voice of Poland" śledziło w TVP 2 średnio 1,78 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 23.11.2022)