Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

83 proc. widzów będzie oglądać mundial, nawet jeżeli odpadnie ich reprezentacja

Najbardziej wytrwali w oglądaniu turnieju mają być Polacy, najmniej Francuzi

Prawie dwie trzecie (61 proc.) widzów na pięciu telewizyjnych rynkach europejskich, które są uważane za kluczowe – we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce i Hiszpanii – zamierza śledzić Mistrzostwa Świata w Katarze. Tak wykazało badanie przeprowadzone przez TCL Europe we współpracy z Consumer Science & Analytics (CSA).

Oglądanie mundialu respondenci deklarowali głównie dlatego, że są fanami piłki nożnej. 83 proc. z nich zapowiedziało, że będzie nadal oglądać turniej, nawet jeśli ich drużyna zostanie wyeliminowana. Ten trend najbardziej odzwierciedlają Polacy, takie nastawienie deklarujący w 88 proc. Z drugiej strony, wynik zaniżają Niemcy (19 proc.) oraz Francuzi (17 proc.), dla których odpadnięcie ich reprezentacji oznacza praktycznie koniec imprezy.

Czytaj też: 10 mln widzów meczu z Meksykiem w TVP? Co zrobi TVN i Polsat?

Dla jednego z trzech respondentów oglądanie piłki nożnej w telewizji to czas, który można dzielić z najbliższymi. 86 proc. Europejczyków twierdzi, że będzie oglądać mecze w domach za pośrednictwem telewizorów. Jeśli oglądanie meczów na telewizorze nie jest możliwe, to 60 proc. rozważy ich śledzenie na urządzeniu mobilnym. Ponadto 8 proc. zamierza kupić nowy telewizor na tę konkretną okazję.

(MAC, 22.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.