Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Zielonka programmatic & retail media investment manager w Publicis Groupe

Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 roku jako interactive media planner buyer w agencji mediowej Zenith (fot. materiały prasowe)

Marta Zielonka, dotychczas programmatic investment manager w zespole Investment & Trading Publicis Groupe, rozszerza zakres swoich obowiązków o retail media.

Na nowym stanowisku Zielonka będzie również odpowiadała za strategie inwestycyjne w mediach retailerów. – Znaczenie mediów należących do retailerów w wydatkach reklamodawców na świecie błyskawicznie wzrasta. W Polsce ten rynek również rośnie i dlatego wymaga specjalnej uwagi – mówi Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe.

Czytaj też: Jarek Ziębiński został udziałowcem w 2012 Agency

Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 roku jako interactive media planner buyer w agencji mediowej Zenith. Następnie pracowała w agencji marketingu efektywnościowego Performics, a w kolejnych latach rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych Publicis Groupe. Stanowisko programmatic investment manager objęła w 2017 roku.

Zespół Investment & Trading Publicis Groupe jest częścią prawie 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska.

Czytaj też: Grupa K2 po trzech kwartałach 2022 roku: mocny wzrost segmentu software

(M, 22.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.