Marta Zielonka programmatic & retail media investment manager w Publicis Groupe
Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 roku jako interactive media planner buyer w agencji mediowej Zenith (fot. materiały prasowe)
Marta Zielonka, dotychczas programmatic investment manager w zespole Investment & Trading Publicis Groupe, rozszerza zakres swoich obowiązków o retail media.
Na nowym stanowisku Zielonka będzie również odpowiadała za strategie inwestycyjne w mediach retailerów. – Znaczenie mediów należących do retailerów w wydatkach reklamodawców na świecie błyskawicznie wzrasta. W Polsce ten rynek również rośnie i dlatego wymaga specjalnej uwagi – mówi Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe.
Czytaj też: Jarek Ziębiński został udziałowcem w 2012 Agency
Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 roku jako interactive media planner buyer w agencji mediowej Zenith. Następnie pracowała w agencji marketingu efektywnościowego Performics, a w kolejnych latach rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych Publicis Groupe. Stanowisko programmatic investment manager objęła w 2017 roku.
Zespół Investment & Trading Publicis Groupe jest częścią prawie 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska.
Czytaj też: Grupa K2 po trzech kwartałach 2022 roku: mocny wzrost segmentu software
(M, 22.11.2022)