Jarek Ziębiński został udziałowcem w 2012 Agency
Jarek Ziębiński na za zadanie ułatwić 2012 Agency wyjście z ofertą do klientów zagranicznych (fot. materiały prasowe)
Jarek Ziębiński, były chief executive officer Publicis Groupe Northern & Central Europe, został udziałowcem w 2012 Agency. Objął 20 proc. udziałów.
Pozostałymi udziałowcami są dotychczasowi właściciele agencji: Maciej Marasek i Przemek Bogdanowicz, partnerzy i dyrektorzy kreacji 2012 Agency. Obaj mają po ok. 40 proc. udziałów.
Czytaj też: Grupa K2 po trzech kwartałach 2022 roku: mocny wzrost segmentu software
Jak wyjaśnia Maciej Marasek, Ziębiński na razie nie pełni w agencji żadnej funkcji. – Jarek ma nam przede wszystkim pomóc i ułatwić wyjście z naszą ofertą do klientów zagranicznych – wyjaśnia Marasek. – To od dawna jest naszym celem, i bardzo liczymy tu na doświadczenie i kontakty Jarka.
2012 Agency zatrudnia ok. 30 osób, jej głównymi klientami są m.in. Grupa Żywiec, Castorama, Maspex, Coca-Cola Poland Services, RTVeuroAGD, Vivo.
Jarek Ziębiński z Publicis Groupe był związany od 1996 roku do marca 2021 – najpierw jako managing director Leo Burnett Warszawa (1996-2001), potem jako chairman & CEO Central & Eastern Europe (2001-2008). W latach 2009-2015 piastował funkcję chairman & CEO Asia Pacific z siedzibą w Singapurze, a w latach 2016-2018 z Paryża odpowiadał za Publicis One jako global CEO. W 2018 roku objął stanowisko chief executive officer Publicis Groupe Northern & Central Europe, które zajmował do końca marca 2021 roku.
Czytaj też: Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce wzrósł o 5,1 proc. po trzech kwartałach 2022 r.
(AMS, 21.11.2022)