SpaceX kupił kampanię na Twitterze dla Starlinka. Musk handluje ze swoimi firmami
Starlink, firma Muska, jest reklamowana przez firmę Muska w serwisie Muska
SpaceX kupił pakiet reklamowy na Twitterze dla swojego satelitarnego serwisu internetowego Starlink. Poinformował o tym w serwisie społecznościowym jego właściciel Elon Musk, właściciel także pozostałych dwóch firm.
Najważniejsze marki, takie jak General Motors czy firma modowa Balenciaga, wstrzymują twitterowe kampanie reklamowe w odpowiedzi na chaos, jaki zapanował wokół platformy po przejęciu jej przez Elona Muska. Wcześniej prawie 90 proc. dochodów Twittera pochodziło z reklam.
Czytaj też: Początek końca Twittera? Pracownicy masowo odchodzą, a Musk chce znaleźć nowego CEO
SpaceX miał wydać 250 tys. dol. na kampanię reklamową promującą na Twitterze usługi Starlinka w Australii i Hiszpanii.
(MAC, 19.11.2022)