"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SpaceX kupił kampanię na Twitterze dla Starlinka. Musk handluje ze swoimi firmami

Starlink, firma Muska, jest reklamowana przez firmę Muska w serwisie Muska

SpaceX kupił pakiet reklamowy na Twitterze dla swojego satelitarnego serwisu internetowego Starlink. Poinformował o tym w serwisie społecznościowym jego właściciel Elon Musk, właściciel także pozostałych dwóch firm.

Najważniejsze marki, takie jak General Motors czy firma modowa Balenciaga, wstrzymują twitterowe kampanie reklamowe w odpowiedzi na chaos, jaki zapanował wokół platformy po przejęciu jej przez Elona Muska. Wcześniej prawie 90 proc. dochodów Twittera pochodziło z reklam.

Czytaj też: Początek końca Twittera? Pracownicy masowo odchodzą, a Musk chce znaleźć nowego CEO

SpaceX miał wydać 250 tys. dol. na kampanię reklamową promującą na Twitterze usługi Starlinka w Australii i Hiszpanii.

(MAC, 19.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.