Maciej Twardowski przewodniczącym zarządu Klubu Twórców Reklamy
Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na trzy lata (fot. materiały prasowe)
Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego, executive creative director Ogilvy.
Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury dotychczasowych edycji konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych siedem osób, które dołączą do czterech członków poprzedniego składu zarządu.
Czytaj też: Skivak odpowiada za działania na TikToku dla Galerii Północnej
Skład obecnego zarządu tworzą: Małgorzata Drozdowska, creative partner w FCB&theMilkman, Aleksandra Jasionowska, projektantka graficzna w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy, Tytus Klepacz, content & creative consultant w PZL, Barbara Niedziela, strategy director w 2012 Agency, Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + Jung V Matt, Marcin Sosiński, co-managing director & executive creative director w McCann Poland, Dawid Szczepaniak, chief creative officer Poland w VMLY&R, Justyna Sztengreber, public relations director & partner/dyrektor marketingu w Huta19 im. Joachima Fersengelda/Lisek.App, Marcin Talarek, associate creative director w Gong, Maciej Twardowski, executive creative director w Ogilvy, Jacek Walesiak, partner & creative director w Mamastudio.
(AMS, 10.11.2022)