Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyny luksusowe prześcigają się w dołączaniu gadżetów

Jak wynika z Polskich Badań Czytelnictwa, w pierwszym półroczu 2022 roku "Twój Styl" był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem luksusowym. Na drugim miejscu plasowało się "Zwierciadło" (Pixabay/kconcha)

Magazyny kobiece ścigają się na dodatki: wraz ze sprzedażą numeru oferują książki, torby zakupowe, kosmetyki, kalendarzyki na 2023 rok, a nawet perfumy o pojemności 15 ml i vouchery na zakupy. Absolutnym rekordzistą jest miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), który w grudniowym numerze oferuje czytelniczkom aż siedem różnych opcji.

Numer „Zwierciadła” z voucherem o wartości 50 zł i zawieszką zapachową kosztuje 9,90 zł. Magazyn można kupić również m.in. z kalendarzykiem na 2023 rok (9,95 zł), pudrem fiksującym (12,99 zł), wodą toaletową o poj. 15 ml (19,90 zł), książką wydawnictwa Prószyński i S-ka (12,97 zł – w sprzedaży m.in. powieść Katarzyny Puzyńskiej „Policjanci bez munduru”). Cena numeru bez dodatków wynosi 9,99 zł.

Czytaj też: Zwolnienia w Burdzie: długoletni pracownicy mają otrzymać dodatkowe świadczenia

Dodatkami w grudniowym numerze kusi również „Elle” (Burda Media Polska): gazeta z markową pianką pod prysznic kosztuje 24,99 zł, a z materiałową torbą na zakupy – 15,99 zł. Wydanie bez dodatków kosztuje 11,99 zł.

W kioskach dostępne są jeszcze listopadowe numery „Twojego Stylu” (Bauer), „Glamour”(Burda Media Polska) i „Wysokich Obcasów Extra” (Agora), które również oferują w sprzedaży dodatki. Ten pierwszy tytuł ma dla czytelniczek wygładzający krem do rąk – za 9,99 zł, z kolei wydanie „WOE” można dostać z dwoma bio batonami (9,95 zł) lub wydaniem specjalnym „Psychologii dla rodziców” (9,97 zł). Cena bez dodatków wynosi 9,99 zł. Z kolei „Glamour” dostępne jest w sprzedaży z naturalnym balsamem do ciała (19,99 zł).

Jak wynika z Polskich Badań Czytelnictwa, w pierwszym półroczu 2022 roku "Twój Styl" był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem luksusowym. Jego przewaga nad "Zwierciadłem" wynosiła 10,5 tys. egz. – to o 3 tys. mniej, niż w pierwszym kwartale br. Średnia sprzedaż "Twojego Stylu" (Bauer) wyniosła 87 099 egz. (dla wszystkich tytułów według nowego wskaźnika: sprzedaż wydania), z czego 86 880 egz. stanowiły wydania drukowane, a zaledwie 219 e-wydania.

Czytaj też: Jeszcze tylko dzisiaj można zgłaszać typy do Młodzieżowego Słowa Roku

Na drugim miejscu plasuje się "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) ze średnią sprzedażą wynoszącą 86 381 egz. Sprzedaż wydania drukowanego to 76 325 egz., a e-wydania – 10 056 egz. Trzecie miejsce w zestawieniu zajmują "Wysokie Obcasy Extra" (Agora), które rozchodziły się średnio w 48 008 egz. (mowa o sprzedaży wydania drukowanego, brak informacji o e-wydaniach). Miesięcznik "Pani" (Bauer) odnotował w pierwszym półroczu średnią sprzedaż na poziomie 32 550 egz. (32 473 wydań drukowanych i 77 e-wydań). Miesięcznik "Elle" (Burda Media Polska) sprzedawał się średnio w 24 939 egz., a "Glamour" (Burda Media Polska) w 16 022 egz.

Przypomnijmy, że „Elle” i „Glamour” są jednymi z nielicznych kobiecych tytułów prasowych, które w koncernie Burda Media Polska ocalą swoje papierowe wydanie. Jak zaznaczył zarząd koncernu, tytuły pozostaną w portfolio, bo wspierają rozwój produktów digitalowych.

Czytaj też: Dlaczego Wojciech Mucha odszedł z Polska Press? W firmie czekają na kolejne decyzje nowego prezesa

(MZD, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.