Mediapanel: w październiku Grupa Wirtualna Polska przed RAS Polska
W października Grupa Wirtualna Polska przyciągnęła 22,34 mln użytkowników (fot. Jessica Lewis Creative/Pexels.com)
W październiku 2022 roku Grupa Wirtualna Polska była liderem wśród portali horyzontalnych. Spośród pierwszej dziesiątki wydawców największy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z wrześniem 2022 roku zanotowała Grupa Agora.
Liderem polskiego internetu pozostaje Grupa Google, która przyciągnęła w październiku 28,88 mln internautów, co w stosunku do września stanowi niewielki wzrost o 0,08 proc. Za Grupą Google znalazły się: Grupa YouTube z 26,71 mln użytkowników (wzrost o 1,2 proc.) i Facebook.com – 22,69 mln (spadek o 0,83 proc.).
Czytaj też: Piotr Kraśko wrócił do "Faktów" relacją z Teksasu
Grupa Wirtualna Polska miała 22,34 mln użytkowników (wzrost o 1,35 proc.) Serwis Allegro przyciągnął 22,24 mln użytkowników (wzrost o 0,89 proc.), a serwisy Grupy RAS Polska przyciągnęły 22,12 mln internautów (wzrost o 0,31 proc.).
Następne w zestawieniu były:
- Grupa Polsat Interia – 21,17 mln użytkowników (spadek o 7,91 proc.),
- Grupa Agora – 18,38 mln (wzrost o 2,84 proc.),
- Grupa Polska Press – 18,05 mln (wzrost o 2,80 proc.)
- oraz Grupa OLX – 17,59 mln (spadek o 2,79 proc.).
Dane: badanie Mediapanel PBI/Gemius.
Czytaj też: Telewizja Polska ogłosiła przetarg na dane telemetryczne na 2023 rok
(MZD, 08.11.2022)