Biuro reklamy TVP będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Współpraca będzie obejmowała sprzedaż reklam wokół treści wideo na nowej platformie Kanalsportowy.pl oraz w aplikacjach (screen: YouTube/Bądźmy Razem. TVP, YouTube/Kanał Sportowy Extra)
Biuro reklamy TVP rozpoczęło współpracę z Kanałem Sportowym przy sprzedaży reklam wokół treści wideo na nowej platformie Kanalsportowy.pl oraz w jego aplikacji mobilnej i na Smart TV.
Strona internetowa Kanalsportowy.pl oferuje dostęp zarówno do programów na żywo, jak i do archiwum. Docelowo pojawią się na niej też formaty specjalne i wydarzenia, do których wydawca pozyska prawa.
Czytaj też: Kierownictwo Onetu zablokowało wywiad swoich dziennikarzy w Kanale Sportowym
Kanał Sportowy udostępnił już użytkownikom swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS oraz Android, a wkrótce pojawi się też aplikacja na Smart TV w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.
Wcześniej Kanał Sportowy funkcjonował tylko na YouTube, gdzie subskrybuje go ponad 911 tys. osób.
Kanał Sportowy istnieje od końca 2019 roku. Został założony przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola.
(MNIE, 04.11.2022)