"Tygodnik Tucholski" przeszedł w ręce redakcji. "Przechodziliśmy jak na swoje"

"Wykonaliśmy symulację biznesową, skład mamy mocny i zwarty, więc liczymy na sukces" – mówi Piotr Paterski, redaktor naczelny "Tygodnika Tucholskiego"
Redakcja "Tygodnika Tucholskiego" od początku listopada wydaje tygodnik na własny rachunek.
Rozmowy między dotychczasowym wydawcą, spółką Magras, a redakcją "Tygodnika Tucholskiego" o przejęciu gazety rozpoczęły się pod koniec lata.
Czytaj też: Fala zwolnień w mediach. Czas przygotować się na chude lata
– Muszę przyznać, że dzięki dotychczasowemu wydawcy uniknęliśmy tzw. grubej kreski. Przechodziliśmy jak na swoje – mówi Piotr Paterski, redaktor naczelny tygodnika. – Dzięki współpracy z dotychczasowym wydawcą dogadaliśmy się też z reklamodawcami, którzy chcą pozostać w piśmie – dodaje Paterski.
Tygodnik opiera się w 90 proc. na kolportażu własnym. Punkty sprzedaży się nie zmieniły.
Czytaj też: Zwolnienia grupowe w RAS Polska rozpoczną się 16 listopada
(PAR, 03.11.2022)
