Burda Media Polska zamyka większość drukowanych magazynów i redukuje zatrudnienie

Burda Media Polska zdecydowała, że w obszarze print pozostaną w jej portfolio w 2023 roku tylko magazyny "wspierające rozwój produktów digitalowych" (fot. materiały prasowe)
Zarząd Burda Media Polska ogłosił zamknięcie drukowanych magazynów z segmentów: poradniki, ogród, kulinaria, crafting, true stories (np. "Claudia" czy "Dobre Rady") oraz "Party" i "Sielskie Życie". Zmiany będą wiązały się ze zwolnieniami.
Burda Media Polska tłumaczy, że skoncentruje się teraz na produktach digitalowych z segmentu luxury & lifestyle i dalszym rozwoju w Polsce przede wszystkim internetowego portfolio w tym obszarze.
Burda Media Polska zdecydowała, że w 2023 w obszarze print (druk) pozostaną w jej portfolio tylko magazyny "wspierające rozwój produktów digitalowych", tj. "Elle", "Elle Decoration", "Glamour", "Viva" i "National Geographic".
Czytaj też: Związki zawodowe porozumiały się z RASP w sprawie zwolnień grupowych
Jak podano w komunikacie, zmiany wiążą się z redukcjami zatrudnienia, a zarząd spółki "pozostaje w dialogu z przedstawicielami pracowników".
(MNIE, 28.10.2022)
