Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cupra z kampanią dla kibiców Barcelony. Lewandowski też pojeździ tym autem

Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, spośród których wybrano 50 (fot. materiały prasowe)

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor FC Barcelona, rusza z nową kampanią, której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując pieśń "Un dia de partit", a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.

Z okazji środowego meczu z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy.

Osią najnowszej kampanii Cupry są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica Barcelony. Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, spośród których wybrano 50. Do produkcji zaangażowano piłkarzy, oprócz wymienionych także Andreasa Christensena i Alejandro Balde. 

Czytaj też: Agora planuje zwolnienia grupowe, chce pożegnać się z 84 pracownikami

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.

Cupra jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona oraz sponsorem zawodów World Padel Tour i eSports Club Finetwork KOI. Wspiera takie projekty, jak festiwal Primavera Sound oraz produkcja łodzi motorowych we współpracy z De Antonio Yachts.

(MAC, 28.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.