80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

39 proc użytkowników TikToka w Polsce korzysta z aplikacji cały czas

25 proc. użytkowników TikToka przyznaje, że ogląda głównie filmiki znajdujące się w zakładce "Dla Ciebie" (fot. Aaron Weiss/Unsplash)

38,8 proc. użytkowników platformy TikTok korzysta z aplikacji "cały czas" – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję digitalową GetHero we współpracy z warszawskim Uniwersytetem SWPS.

Z badania wynika, że dla większości polskich internautów TikTok stał się stałym elementem aktywności w sieci. Z pytanych przez GetHero użytkowników 44 proc. korzysta z aplikacji od ponad trzech lat, 26 proc. założyło konto dwa-trzy lata temu, a 19,3 proc. korzysta z platformy dłużej niż rok, ale mniej niż dwa lata.

Czytaj też: Agnieszka Żulewska w kampanii na rzecz ochrony Odry

Respondenci podkreślali w trakcie badań, że korzystają z TikToka "cały czas", a nie w konkretnym czasie, np. przed albo po pracy czy po lekcjach. GetHero zwraca uwagę na fakt, że TikTok może pochwalić się utrzymaniem częstotliwości korzystania z aplikacji wśród odbiorców – 41,4 proc. respondentów deklaruje, że korzysta z niego cały czas tak samo. 31,5 proc. robi to coraz częściej, a 27,1 proc. zmniejszyło czas przebywania na platformie.

Użytkownicy niezmiennie określają swój stosunek względem TikToka jako pozytywny – większość z nich deklaruje, że lubi (49,9 proc.) lub bardzo lubi (32,3 proc.) tę aplikację. Jako powód podają fakt, że platforma "dostarcza dobrej zabawy" (22,3 proc.), poprawia humor (21,3 proc.) i pozwala na relaks (16 proc.).

Dla wielu respondentów problemem aplikacji są zbyt młodzi użytkownicy – jest to powód nielubienia platformy przez 26,5 proc. Wśród negatywnych cech badani wymieniają "bezsensowne treści" (20,9 proc.) i hejt (14,9 proc.). Co ciekawe, zaledwie 7,3 proc. wskazuje reklamy.

Czytaj też: Hubert Urbański i Rafał Gębura w kampanii na temat równości rodzicielskiej

Pełna wersja raportu GetHero jest dostępna na stronie Gethero.pl/raport-tiktok.

(KAP, 26.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.