Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay ma już ponad 1 mln użytkowników w Polsce

Viaplay podwyższył cel dotyczący łącznej liczby subskrybentów na rynkach poza krajami skandynawskimi, w tym w Polsce (fot. materiały prasowe)

Subskrypcyjny serwis wideo Viaplay na koniec września miał w Polsce ponad 1 mln subskrybentów. 

Viaplay nie podaje, ilu dokładnie użytkowników korzysta z serwisu na polskim rynku, ale w prezentacji wynikowej ujawnił, że zarówno w Polsce, jak i w Holandii przekroczono poziom 1 mln abonentów.

Czytaj też: TVP w sporze prawnym z właścicielem Gonet.tv. Chce, żeby zaprzestał emisji jej kanałów

Viaplay podwyższył cel dotyczący łącznej liczby subskrybentów na rynkach poza krajami skandynawskimi – w tym w Polsce – z 2,5 mln do 2,7 mln do końca 2022 roku.

W sierpniu Viaplay zaczął pokazywać piłkarską Premier League. W 2023 roku do oferty sportowej serwisu dołączy Formuła 1. Viaplay ma w Polsce także prawa m.in. do pokazywania piłkarskich rozgrywek Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA. Szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce jest Paweł Wilkowicz.

Od marca 2023 roku Viaplay podniesie cenę miesięcznej subskrypcji w Polsce. Za dostęp do serwisu trzeba będzie płacić 55 zł miesięcznie, tj. o 21 zł więcej, niż obecnie (34 zł).

Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich i bałtyckich, a także w Polsce (od sierpnia 2021 roku), Holandii i Stanach Zjednoczonych. Na koniec września 2022 roku serwis miał 6,4 mln subskrybentów, z czego ponad 4 mln w krajach nordyckich. W Wielkiej Brytanii platforma Viaplay zostanie uruchomiona jeszcze w 2022 roku. Następnie, w 2023 roku, usługa zostanie udostępniona widzom w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Do końca 2023 roku Viaplay będzie obecny w co najmniej 21 krajach.

Czytaj też: Część dzienników bez wydań w poniedziałek przed dniem Wszystkich Świętych

(KOZ, 26.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.