Średnio 571 tys. widzów oglądało w Polsacie "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej"
Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)
"Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej", jedną z nowości w jesiennej ramówce Polsatu, oglądało średnio 571 tys. widzów.
Premierowe odcinki programu były nadawane od 4 września do 23 października w niedziele ok. 17.40. W czasie emisji "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej" stacja miała średnio 5,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 6,11 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,81 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Viaplay z serialem dokumentalnym o losach uchodźców z Ukrainy w Polsce
Wyniki uwzględniają też tzw. oglądalność przesuniętą w czasie, czyli oglądanie nagranego programu z odtworzenia po premierze.
Dla porównania we wrześniu br. Polsat notował średnio 7,45 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,78 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.
W programie Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać. "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" produkuje kontrolowana przez Janachowską spółka Wedding Dream Group.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Prezenter RT wzywał na antenie do topienia i palenia ukraińskich dzieci
(MNIE, 25.10.2022)