Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 571 tys. widzów oglądało w Polsacie "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej"

Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

"Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej", jedną z nowości w jesiennej ramówce Polsatu, oglądało średnio 571 tys. widzów.

Premierowe odcinki programu były nadawane od 4 września do 23 października w niedziele ok. 17.40. W czasie emisji "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej" stacja miała średnio 5,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 6,11 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,81 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Viaplay z serialem dokumentalnym o losach uchodźców z Ukrainy w Polsce

Wyniki uwzględniają też tzw. oglądalność przesuniętą w czasie, czyli oglądanie nagranego programu z odtworzenia po premierze.

Dla porównania we wrześniu br. Polsat notował średnio 7,45 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,78 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.

W programie Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać. "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" produkuje kontrolowana przez Janachowską spółka Wedding Dream Group.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Prezenter RT wzywał na antenie do topienia i palenia ukraińskich dzieci

(MNIE, 25.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.