Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska

Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska pracował przez sześć lat w firmie Electrolux (fot. materiały prasowe)

Paweł Miziołowski został dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska. Ma być odpowiedzialny za tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o jej długookresową strategię, budowanie komunikacji oraz relacji wewnętrznych.

Miziołowski, współpracując z Katarzyną Obuchowicz, dyrektorką ds. corporate affairs w regionie Europy, ma kierować pracą zespołu brand managerów oraz realizacją strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce. To mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.

Czytaj też: Małgorzata Pieczyńska i Kosma Bednarski awansowali w V&P

Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska pracował przez sześć lat w firmie Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, komunikacją marki, analizami rynkowymi, social media marketingiem, działaniami PR oraz sponsoringiem. Wcześniej związany był z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).

(AMS, 21.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.