Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska
Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska pracował przez sześć lat w firmie Electrolux (fot. materiały prasowe)
Paweł Miziołowski został dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska. Ma być odpowiedzialny za tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o jej długookresową strategię, budowanie komunikacji oraz relacji wewnętrznych.
Miziołowski, współpracując z Katarzyną Obuchowicz, dyrektorką ds. corporate affairs w regionie Europy, ma kierować pracą zespołu brand managerów oraz realizacją strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce. To mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.
Czytaj też: Małgorzata Pieczyńska i Kosma Bednarski awansowali w V&P
Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska pracował przez sześć lat w firmie Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, komunikacją marki, analizami rynkowymi, social media marketingiem, działaniami PR oraz sponsoringiem. Wcześniej związany był z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).
(AMS, 21.10.2022)