94 nominacje w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrodzonych Effie Awards poznamy 8 listopada (fot. materiały prasowe)
Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacje. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), w gronie agencji reklamowych LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
Czołówka wśród agencji reklamowych wygląda następująco: LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).
Czytaj też: 110 prac na short liście Złotych Spinaczy
Wśród agencji mediowych: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymały: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).
Nagrodzonych poznamy 8 listopada podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
(AMS, 11.10.2022)
