Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

94 nominacje w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrodzonych Effie Awards poznamy 8 listopada (fot. materiały prasowe)

Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacje. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), w gronie agencji reklamowych LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).

Czołówka wśród agencji reklamowych wygląda następująco: LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).

Czytaj też: 110 prac na short liście Złotych Spinaczy

Wśród agencji mediowych: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymały: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).

Nagrodzonych poznamy 8 listopada podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

(AMS, 11.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.