Przychody Newonce.media urosły o 53 proc.
W 2021 roku za 86 proc. wpływów spółki pochodziło z reklam i eventów (screen: Newonce.net)
Newonce.media w 2021 roku zwiększyła przychody ze sprzedaży o ponad połowę (53 proc.) w porównaniu z 2020 rokiem.
Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że spółka w 2021 roku uzyskała 13,9 mln zł przychodów, podczas gdy w 2020 roku – 9,1 mln zł. Dla porównania w 2019 roku miała 6,8 mln zł.
Czytaj też: Renata Kim żąda od Wojciecha Staszewskiego przeprosin i usunięcia postu o mobbingu
W 2021 roku 86 proc. wpływów spółki pochodziło z reklam i eventów. W 2022 roku udział ten wynosi ok. 70 proc.
Koszty działalności operacyjnej Newonce.media były wyższe o 38,4 proc. i sięgnęły 13,8 mln zł.
Newonce.media zakończyła 2021 rok z 104 tys. zł zysku netto wobec 938 tys. zł straty rok wcześniej. Decyzją właściciela zysk przeznaczony zostanie na pokrycie straty z lat ubiegłych.
Newonce.media to właściciel internetowego Newonce.radio, serwisów Newonce.net i Newonce.sport, a także baru w centrum Warszawy.
W grudniu 2021 roku Newonce uruchomiła usługę subskrypcyjną Newonce.club. Po dwóch miesiącach ofertę wykupiło 6 tys. użytkowników. Obecnie usługa ma 8,5 tys. płacących subskrybentów.
Czytaj też: Agora znów siada do stołu w sprawie płac, w RAS Polska rozmowy trwają
(KOZ, 10.10.2022)