Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja Europejska wezwana do walki z piractwem przez nadawców i właścicieli praw do transmisji

Komisja Europejska jest w trakcie finalizowania programu prac na rok 2023 (fot. Wikimedia Commons/Cancilleria Ecuador)

Ponad 100 podmiotów z dziedziny mediów, sportu, muzyki i kultury wystosowało list do Komisji Europejskiej, domagając się bardziej zdecydowanych działań zmierzających do zwalczania piractwa w sieci. List podpisały m.in. Disney, Canal+, Paramount, Sky, Viaplay i polska Ekstraklasa.

Komisja Europejska jest w trakcie finalizowania programu prac na rok 2023. Sygnatariusze apelu zmierzają do tego, by sprawy związane ze zwalczaniem piractwa stanowiły priorytet. Wzywają do wprowadzenia przepisów chroniących zarówno posiadaczy praw, organizacje sportowe, jak i nadawców. Chcą mieć gwarancję, że zgłaszane nielegalne treści będą natychmiast usuwane i zablokowane, zanim zostanie zakończona transmisja danego wydarzenia.

Czytaj też: TVP rezygnuje z kanału TVP Muzyka, a planowany TVP Teen zmienia w TeenTV

Wśród podpisanych są m.in. A+E Networks EMEA, Australian Football League, beIN Sports, BT Sport, Canal+ Group, Deutsche Fussball Liga, Deutsche Fussball Bund,  Discovery+, English Football League, Eurosport, FIFA, LaLiga, Ligue de Football Professionel, Mediapro, Mediaset Espana, Paramount, Premier League, Roland Garros Paris, Serie A, Sky, TF1, The Championships Wimbledon, The Walt Disney Company, UEFA, United Media, Viaplay Group, Vivacom, Warner Brothers Discovery Channels, Women's Tennis Association, a także Ekstraklasa i Związek Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan.

(MAC, 07.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.