Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time. Zarządza pionem wydawniczym

Tomasz Krawczyk jest czwartym członkiem zarządu Time (fot. materiały prasowe)

Dyrektor ds. rozwoju Time SA Tomasz Krawczyk wszedł do zarządu spółki jako wiceprezes.

Tomasz Krawczyk w zarządzie odpowiada m.in. za obszar wydawniczy i rozwój produktów mediowych.

Czytaj też: Niepewna przyszłość tygodnika "NIE" po śmierci Jerzego Urbana

"Jesteśmy w trakcie realizacji ambitnej strategii, w ramach której naszymi priorytetami jest rozwój multimedialnych treści, internetowego produktu mediowego oraz nowoczesnych struktur" – wyjaśnia Tomasz Krawczyk, cytowany w komunikacie prasowym.

Dotychczas zarząd Time był trzyosobowy. Tworzą go również: prezeska Katarzyna Białek oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. 

Tomasz Krawczyk do Time dołączył w grudniu 2021 roku jako dyrektor ds. rozwoju. Z mediami związany jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w "Nowej Trybunie Opolskiej" (spółka Pro Media), następnie pracował w centrali Mediów Regionalnych, a w latach 2014-2021 był dyrektorem rozwoju redakcyjnego w Polska Press. Zarządzał produktami cyfrowymi oraz ich rozwojem. Tworzył strategię digital, transformował organizację i rozwijał struktury online.

Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada

Time SA jest wydawcą m.in. "Super Expressu" i brokerem reklamowym mediów Grupy ZPR Media. Spółka w 2021 roku uzyskała 285,4 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 5,4 proc. w porównaniu z 2020 rokiem) i 36,2 mln zł zysku netto (wzrost o 11,5 proc.).

(KOZ, 04.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.