Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022" w TVP 2 miała średnio 1,1 mln widzów

Prowadzącym "Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022" był Aleksander Sikora (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Program "Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022" oglądało w TVP 2 średnio 1,1 mln widzów.

Telewizyjna Dwójka pokazywała program we wrześniu w niedziele o 15.15. Najwięcej widzów miał odcinek z 18 września - 1,2 mln.

TVP 2, pokazując "Szansę na sukces. Eurowizja Junior 2022", notowała średnio 11,8 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 8 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,9 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Andrzej Twarowski w listopadzie przejdzie do Viaplay. Na razie ma zakaz konkurencji

Dla porównania, w pierwszym półroczu br. TVP 2 miała średnio 6,86 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,36 proc. w komercyjnej 16-59.

Program wygrała 11-letnia Laura Bączkiewicz, która będzie reprezentować Polskę podczas tegorocznego konkursu Eurowizja Junior.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 28.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.