Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bertelsmann wystawia na sprzedaż francuską telewizję M6. Kolejka chętnych

Przejęciem M6 zainteresowani są międzynarodowi potentaci medialni (fot. Unsplash)

Niemiecka grupa medialna Bertelsmann wystawiła należącą do niej sieć telewizyjną M6 na sprzedaż po tym, jak regulator konkurencji zablokował plany fuzji z TF1.

Financial Times podał, że chęć kupna zgłosiło kilku ważnych przedsiębiorców, dzięki czemu cena sprzedaży może wzrosnąć. W grupie chętnych są potentat w dziedzinie transportu morskiego Rodolphe Saadé, Stéphane Courbit z telewizyjnej grupy producenckiej Banijay oraz inwestor Marc Ladreit de Lacharrière. Inna możliwość to nowa oferta od wspieranego przez Silvio Berlusconiego konglomeratu MediaForEurope lub miliardera telekomunikacyjnego Xaviera Niela, którym w zeszłym roku pomimo starań nie udało się przejąć firmy. Wśród kandydatów są również czeski inwestor Daniel Kretínský i francuski potentat medialny Patrick Drahi.

W ubiegły piątek Bouygues (właściciel większościowy M6), RTL Group z koncernu Bertelsmanna (właściciel M6) ogłosiły, że rezygnują z planów połączenia TF1 i M6, na skutek zbyt wygórowanych żądań ze strony regulatora rynku - Autorité de la Concurrence. Uznano, że w przypadku powodzenia umowa przekształciłaby francuski krajobraz telewizyjny i na nowo zdefiniowała zasady konkurencji związane z rynkiem reklamowym, ustanawiając precedens w Europie i potencjalnie torując drogę podobnym porozumieniom między tradycyjnymi nadawcami.

(MAC, 23.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.