"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler dalej zapewniają TVN pozycję lidera w 16-49
Prowadzony przez Magdę Gessler program ogląda średnio 1,15 mln widzów (fot. materiały prasowe)
TVN, emitując "Kuchenne rewolucje", utrzymuje pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej 16-49.
TVN nowy sezon "Kuchennych rewolucji" emituje od 1 września w czwartki o 21.35. Po trzech odcinkach program przyciąga do stacji średnio 1,15 mln widzów – o ok. 300 tys. mniej niż przed rokiem.
Czytaj też: Średnio 755 tys. widzów programu "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie
W trakcie pokazywania "Kuchennych rewolucji" TVN ma średnio 9,89 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej – mniej niż TVP 1 (16,97 proc.), a więcej od Polsatu (5,44 proc.) i TVP 2 (4,53 proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 TVN osiągał średnio 13,64 proc. udziału, wygrywając z konkurencją. Udział TVP 1 wynosił 12,15 proc., Polsatu – 7,22 proc., a TVP 2 – 4,14 proc.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: Szukają posady dla byłego prezesa TVP. Jacek Kurski ma być ministrem cyfryzacji
(KOZ, 20.09.2022)