Anna Moczulska awansowała w Artegence na stanowisko head of digital analytics
Anna Moczulska była m.in. leaderem Digital Analytics Team w Sempai (fot. materiały prasowe)
Dotychczasowa senior digital analyst w Artegence objęła stanowisko head of digital analytics i zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.
Zespół digital analytics w Artegence odpowiada m.in. za wdrażanie analityki w produkty cyfrowe klientów, analizy związane z efektywnością marketing channels, regularne raporty dla zespołów klientów o ruchu na stronach, łączenie danych o ruchu na stronach z innymi źródłami, np. DMP, czy szkolenia klientów z zakresu obsługi pakietów analitycznych Adobe i Google.
Czytaj też: Jan Mosiejczuk head of strategy w Chapter 2
Z sektorem marketingu internetowego Anna Moczulska jest związana od 2016 roku. Przed Artegence była leaderem digital analytics team w Sempai, a wcześniej pracowała dla TVN czy Dentsu. Prowadzi m.in. zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej.
(AMS, 20.09.2022)