Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Mosiejczuk head of strategy w Chapter 2

Mosiejczuk pracował m.in. w Dentsu, Caracie, Greyu czy Publicisie (fot. materiały prasowe)

Jan Mosiejczuk dołączył do grupy Chapter2. Objął stanowisko head of strategy i pełni rolę stratega i eksperta komunikacji marketingowej, wspierając działalność funkcjonujących w grupie spółek.

Mosiejczuk posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w takich agencjach jak Dentsu, Carat, Grey, Saatchi & Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis.

Czytaj też: Oto zwycięzcy II edycji PR Wings. Sebastian Bykowski z nagrodą specjalną

Był odpowiedzialny m.in. za wprowadzanie na rynek marek Millennium Bank i PTE OFE Ego, rebranding dla DnB NORD Bank czy relaunch BIG Banku Gdańskiego. Przez ostatnie lata skupiał się na zarządzaniu własną agencją – Blacklama. 

W skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter2 wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.

Czytaj też: Ekstraklasa w kampanii zachęca do pójścia na mecz na stadion

(KAP, 19.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.