Jan Mosiejczuk head of strategy w Chapter 2
Mosiejczuk pracował m.in. w Dentsu, Caracie, Greyu czy Publicisie (fot. materiały prasowe)
Jan Mosiejczuk dołączył do grupy Chapter2. Objął stanowisko head of strategy i pełni rolę stratega i eksperta komunikacji marketingowej, wspierając działalność funkcjonujących w grupie spółek.
Mosiejczuk posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w takich agencjach jak Dentsu, Carat, Grey, Saatchi & Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis.
Czytaj też: Oto zwycięzcy II edycji PR Wings. Sebastian Bykowski z nagrodą specjalną
Był odpowiedzialny m.in. za wprowadzanie na rynek marek Millennium Bank i PTE OFE Ego, rebranding dla DnB NORD Bank czy relaunch BIG Banku Gdańskiego. Przez ostatnie lata skupiał się na zarządzaniu własną agencją – Blacklama.
W skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter2 wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.
Czytaj też: Ekstraklasa w kampanii zachęca do pójścia na mecz na stadion
(KAP, 19.09.2022)