Ekstraklasa w kampanii zachęca do pójścia na mecz na stadion
Kampania rozpocznie się 26 września i potrwa miesiąc (fot. materiały prasowe)
Ekstraklasa SA ruszyła z pierwszą w historii kampanią wizerunkową "Spotkajmy się na stadionie".
- Chcemy dotrzeć do grupy widzów, którzy nie chodzą na stadiony i przekonać ich do wizyty na nich - mówi Marcin Mikucki, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie.
W kampanii podkreślane są przede wszystkim walory emocjonalne doświadczenia meczu na żywo i dodatkowe benefity, jak spotkania ze znajomymi. W spocie można usłyszeć rapera Oskara z duetu PRO8L3M.
Kampania rozpocznie się 26 września i potrwa miesiąc. Działania obejmą anteny Canal+ i internet (m.in. największe portale oraz Facebook, YouTube, TikTok). Druga odsłona planowana jest na wiosnę 2023 roku.
Autorem kreacji jest agencja Gong. Za zakup mediów odpowiada Media Republic. Produkcją spotu zajęła się Film Produkcja.
(KOZ, 15.09.2022)