Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duże polskie media mają specjalnych korespondentów na dzisiejszym pogrzebie Elżbiety II

Ceremonia pogrzebowa królowej odbędzie się w opactwie westminsterskim w Londynie (screen: YouTube/BBC News)

Uroczystości pogrzebowe brytyjskiej królowej Elżbiety II relacjonować będą dziś dla polskich mediów – obok ich londyńskich korespondentów – także specjalni wysłannicy.

Relacje z Londynu dla TVP przygotowują korespondent Dariusz Bohatkiewicz oraz Karolina Pajączkowska i Marcin Czapski. TVN 24 w Londynie ma korespondenta Macieja Worocha i dwóch reporterów z Polski. Wysłannikami Polsat News do Wielkiej Brytanii są Stanisław Wryk i Agnieszka Laskowska.

Czytaj też: BBC, ITV i Sky News wspólnie pokażą pogrzeb Elżbiety II. Rekordowy zasięg 4,1 mld widzów

W RMF FM pogrzeb relacjonować będą korespondent rozgłośni w Londynie Bogdan Frymorgen i specjalny wysłannik Mateusz Chłystun. Radio Zet na miejscu na korespondentkę Annę Rączkowską, dołączyła do niej wrocławska reporterka stacji Grażyna Wiatr. – Dla radia Tok FM specjalne relacje od dnia śmierci Elżbiety II do dnia pogrzebu przygotowuje dziennikarz na stałe mieszkający w Wielkiej Brytanii – Jakub Krupa – informuje Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory.

"Gazeta Wyborcza" ma stałego korespondenta w Wielkiej Brytanii – jest nim Stanisław Skarżyński. "Fakt" wysłał do Londynu Jana Kwietniewskiego wraz z fotoreporterem.

Z Onetu do Londynu poleciał Bartłomiej Bublewicz. Dziennikarzy na miejscu nie będą mieć portale Gazeta.pl i Wirtualna Polska.

Czytaj też: Widownia "The Crown" na Netflixie wzrosła po śmierci królowej o 800 proc.

(KOZ, 19.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.