Nagrody Emmy z najniższą oglądalnością do tej pory - 5,9 mln widzów
Prowadzący Kenan Thompson z "Saturday Night Live" nie przyciągnął widzów przed ekrany (screen: YouTube/Television Academy)
74. Nagrody Emmy w stacji telewizyjnej NBC osiągnęły najmniejszą oglądalność, odkąd jest ona mierzona przez wyspecjalizowane firmy. 5,9 mln widzów w Stanach Zjednoczonych to według Nielsena o 24 proc. mniej niż rok temu.
W 2021 roku CBS odnotowało wzrost o 16 proc. rok do roku dla 73. Emmy Awards, do 7,4 mln. Poprzedni rekordowo niski poziom zmierzono w 2020 roku i wynosił 6,4 mln.
Z kolei iSpot.tv szacuje, że krajowe wydatki na reklamę telewizyjną podczas tegorocznych Emmy wyniosły 38,9 mln dol. Ze strony mediów - 6,9 mln dol.
Czytaj też: Dziś do sprzedaży trafiło "Życie na Gorąco – Extra” o Elżbiecie II
Główni reklamodawcy podczas transmisji to Kia Motors, Accenture, Verizon, Hulu, Progressive, Kohl’s, Vaseline, BEHR Paint, Smartwater i Velveeta.
Jeśli chodzi o łączną liczbę wyświetleń w sieci, według szacunków iSpot.tv program uzyskał ich 349,4 mln, w porównaniu z 459,8 mln rok temu.
(MAC, 16.09.2022)