TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy streamingowe w Europie Zachodniej dojdą do 238 mln subskrypcji

Najbardziej dynamiczny wzrost ma odnotować Disney+ (fot. Glenn Carstens-Peters/Unsplash.com)

Według raportu Digital TV Research do końca 2027 roku w Europie Zachodniej serwisy streamingowe będą mieć 238 mln subskrypcji. Oznacza to wzrost ze 165 mln notowanych na koniec ub.r. Sześć amerykańskich platform – Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, HBO/HBO Max, Paramount+ i Apple TV+ – ma zajmować 81 proc. rynku.

Do 2027 roku Netflix będzie mieć w tym regionie 61,9 mln abonentów, o 3 mln więcej, niż na koniec 2021 roku. Udział największej platformy w rynku spadnie z 36 proc. na 26 proc. Amazon może liczyć na 60,3 mln subskrypcji.

Czytaj też: HBO wygrywa Nagrody Emmy. "Sukcesja" ponownie najlepszym serialem

Najbardziej dynamiczny wzrost ma odnotować Disney+. Zwiększenie liczby o 20 mln pozwoli mu osiągnąć 46,3 mln. 11,3 mln doda Paramount+ liczony tutaj wspólnie z nową platformą SkyShowtime, startując od zera, bo dwa lata temu jeszcze w Europie Zachodniej nie funkcjonował. HBO Max doda 5 mln, osiągając 8 mln subskrypcji. Apple TV+ utrzyma się na podobnym poziomie, mając 5,2 mln.

Press

Sześć amerykańskich serwisów ma zajmować 81 proc. rynku (screen: Broadbandtvnews.com)

Przychody usług SVOD w Europie Zachodniej do 2027 roku mają wynieść 25 mld dol. w stosunku do 16 mld dol. w roku 2021. Liderem wśród krajów pozostanie Wielka Brytania.

Czytaj też: Tak wypadła Polka Sara James w finale amerykańskiego "Mam Talent". Czy ma szansę wygrać?

(MAC, 14.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.