Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Taniec z gwiazdami" w Polsacie stracił widzów, ale udziały w rynku ma podobne jak rok temu

W tej edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" po raz pierwszy w historii tego formatu w Polsce występuje para jednopłciowa (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

13. edycję "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" w Polsacie po trzech odcinkach ogląda średnio 1,3 mln widzów, o ok. 140 tys. mniej, niż rok wcześniej. Rynkowe udziały w czasie emisji programu są jednak zbliżone do  osiąganych rok wcześniej i wyższe od średnich miesięcznych wyników stacji.

Program można oglądać od 29 sierpnia, w poniedziałki ok. 20. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas pierwszy odcinek nowej edycji – 1,36 mln.

Czytaj też: Iga Świątek, wygrywając US Open, poprawiła rekord oglądalności Wielkiego Szlema w Polsce

W czasie pokazywania "Tańca z gwiazdami" Polsat ma średnio 10,13 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 8,48 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania rok temu po trzech pierwszych odcinkach udział programu w grupie 4+ wynosił 10,96 proc., w komercyjnej 16-49 – 8,88 proc. i 8,86 proc. w komercyjnej 16-59.

Z kolei w sierpniu br. Polsat miał średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59.

W tej edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" po raz pierwszy w historii tego formatu w Polsce występuje para jednopłciowa. Tworzą ją model Jacek Jelonek i tancerz Michał Danilczuk.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN 24 zdecydował o wydaniach specjalnych z powodu reportażu o podkomisji smoleńskiej

(MNIE, 14.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.