Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 na czele kanałów informacyjnych. Tylko Polsat News stracił w sierpniu udziały

W grupie ogólnej 4+ udział Polsat News spadł z 1,96 proc. do 1,92 proc. (screen: YouTube/Polsatnews.pl)

W sierpniu br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który – jak większość stacji informacyjnych – poprawił wyniki w porównaniu z 2021 rokiem. Jedyny spadek w zestawieniu zanotował Polsat News.

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,85 proc. udziału wobec 5,47 proc. w sierpniu 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 4,09 proc. do 4,91 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) spadł z 1,96 proc. do 1,92 proc. Rok temu stacja nadawała dodatkowo na tzw. czwartym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. 1 września 2021 jej miejsce zajął tam kanał Wydarzenia 24.

Czytaj też: Początek września w telewizji dobry dla TVP 1 i TVN

Dalej były:

  • Wydarzenia 24 Telewizji Polsat (do końca sierpnia 2021 roku Superstacja) – 0,75 proc. (wzrost z 0,04 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,61 proc. (wzrost z 0,51 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (bez zmian),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,09 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,02 proc. w sierpniu 2021),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

Czytaj też: Są zmiany w TVP Info. Wprowadzono serwisy o kulturze i wydarzeniach ze świata

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,54 proc. udziału (wzrost z 3,19 proc.), TVP Info – 2,02 proc. (1,78 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,53 proc. (spadek z 1,67 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,81 proc. udziału (wzrost z 3,45 proc.), TVP Info – 2,65 proc. (2,06 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,62 proc. (spadek z 1,85 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Marek Suski zagroził odejściem z rady programowej Polskiego Radia

(MNIE, 13.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.