Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 na czele kanałów informacyjnych. Tylko Polsat News stracił w sierpniu udziały

W grupie ogólnej 4+ udział Polsat News spadł z 1,96 proc. do 1,92 proc. (screen: YouTube/Polsatnews.pl)

W sierpniu br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który – jak większość stacji informacyjnych – poprawił wyniki w porównaniu z 2021 rokiem. Jedyny spadek w zestawieniu zanotował Polsat News.

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,85 proc. udziału wobec 5,47 proc. w sierpniu 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 4,09 proc. do 4,91 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) spadł z 1,96 proc. do 1,92 proc. Rok temu stacja nadawała dodatkowo na tzw. czwartym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. 1 września 2021 jej miejsce zajął tam kanał Wydarzenia 24.

Czytaj też: Początek września w telewizji dobry dla TVP 1 i TVN

Dalej były:

  • Wydarzenia 24 Telewizji Polsat (do końca sierpnia 2021 roku Superstacja) – 0,75 proc. (wzrost z 0,04 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,61 proc. (wzrost z 0,51 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (bez zmian),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,09 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,02 proc. w sierpniu 2021),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

Czytaj też: Są zmiany w TVP Info. Wprowadzono serwisy o kulturze i wydarzeniach ze świata

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,54 proc. udziału (wzrost z 3,19 proc.), TVP Info – 2,02 proc. (1,78 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,53 proc. (spadek z 1,67 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,81 proc. udziału (wzrost z 3,45 proc.), TVP Info – 2,65 proc. (2,06 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,62 proc. (spadek z 1,85 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Marek Suski zagroził odejściem z rady programowej Polskiego Radia

(MNIE, 13.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.