Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat i TV 4 w Canal+ Online. TVP nie zgodziła się na udostępnienie TVP 1 i TVP 2

Polsat i TV 4 są dostępne dla wszystkich subskrybentów Canal+ Online (fot. Mateusz Grochocki/East News)

Od poniedziałku w serwisie streamingowym Canal+ Online dostępne są kanały Polsat i TV 4, objęte zasadą must carry/must offer.

Spółka Canal+ Polska podpisała umowę w tej sprawie z ich nadawcą, czyli Telewizją Polsat. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów Canal+ Online bez względu na posiadany pakiet.

Czytaj też: Platforma Canal+ podniesie ceny pakietów satelitarnych. Od kiedy?

– Prowadzimy rozmowy z TVN Warner Bros. Discovery w sprawie udostępnienia w Canal+ online kanału TVN. Telewizja Polska nie wyraziła do tej pory zgody na udostępnienie w serwisie kanałów TVP 1 i TVP 2 – informuje Piotr Kaniowski, rzecznik Canal+ Polska.

Pod koniec 2020 roku KRRiT wezwała Canal+ Polska do udzielenia wyjaśnień ws. braku kanałów objętych zasadą must carry/must offer w ofercie subskrypcyjnej usługi wideo.

Zgodnie z zasadą must carry operatorzy muszą umieszczać w swojej ofercie telewizje naziemne, które kiedyś były nadawane w wersji analogowej: TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TV Puls i TV 4. Z kolei zgodnie z zasadą must offer nadawcy tych siedmiu kanałów nie mogą odmówić operatorowi udostępnienia swojego sygnału. Według KRRiT z zasady must carry/must offer mogą też korzystać operatorzy internetowi, jeśli dostarczają swoją usługę do co najmniej 100 tys. odbiorców. Operatorzy przed udostępnieniem tych kanałów muszą jednak podpisać umowy z ich nadawcami.

Czytaj też: Początek września w telewizji dobry dla TVP 1 i TVN

(KOZ, 13.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.