BBC Earth z nową platformą kreatywną

Działania kampanijne zaplanowane są w kilku etapach w 2022 i 2023 roku (screen: YouTube/BBC Earth Polska)
BBC Earth uruchomiła platformą kreatywną "Jesteś częścią czegoś większego – BBC Earth", której autorem jest agencja Digital Kingdom.
Startowi nowej platformy towarzyszy kampania equity tego kanału w Polsce, która ma podkreślić jakość i szeroką ofertę programową stacji. Działania kampanijne zaplanowane są w kilku etapach w 2022 i 2023 roku. We wrześniu wystartował I etap – kampania equity oparta na serii key visuali, które można oglądać na nośnikach OOH w największych miastach w Polsce, internecie oraz na platformach social media. Na wybranych platformach VoD, YouTube i w ekosystemie reklamowym Meta emitowane są 6-, 15- i 30-sekundowe spoty.
Czytaj też: „Nie jesteśmy Chicago Bulls”. Polskie kluby sportowe rozumieją, co to PR
Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii, zakup mediów i działania influencerskie odpowiada agencja Digital Kingdom.
(KAP, 06.09.2022)
