Orange Polska przedstawia w kampanii Maxa – sztuczną inteligencję i przyjaciela domu
Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu (screen: YouTube/Orange Polska)
Orange Polska uruchomiła kampanię reklamową pod hasłem "Orange dla ludzi". Za stworzenie strategii, kreacji, produkcję i nadzór nad realizacją działań odpowiada Leo Burnett.
Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu. Wykorzystywana jest w niej postać Maxa – sztucznej inteligencji, która towarzyszy ludzkim bohaterom spotów. Paweł Patkowski, brand & marketing communication director Orange Polska, wyjaśnia, że celem wykorzystania postaci SI jest pokazanie, jak ważnym aspektem codziennego życia jest technologia i jak na nas wpływa.
Czytaj też: Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji
Agencja Leo Burnett odpowiada za kreację nowego brand hero dla firmy telekomunikacyjnej. Spółka Prodigious stworzyła set renderów reklamowych do działań digitalowych, wykorzystując kompetencje wewnętrznego zespołu CGI.
Produkcją zajęła się Filmprodukcja, postprodukcją Studio Orka, a udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach – Follow Agency.
Czytaj też: Adam Miecznikowski ma zostać szefem strategii w Change Serviceplan
(KAP, 01.09.2022)