Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu Play Google, Komputer Świat i Telepolis na czele zestawienia serwisów technologicznych

W lipcu serwis Play.google.pl odwiedziło 6,22 mln internautów (fot. Pexels.com)

W lipcu największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Geekweek.interia.pl, który awansował o dwie pozycje w zestawieniu serwisów z kategorii Nauka i technologie. Liderem zestawienia był Play.google.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w lipcu serwis Play.google.pl (Google) odwiedziło 6,22 mln internautów (wzrost o 6,70 w porównaniu z czerwcem 2022).

Czytaj też: Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji

Dalej były:

  • Komputerswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,46 mln (spadek o 0,23 proc.),
  • Telepolis.pl (Comperia) – 4,37 mln (spadek o 3,82 proc.),
  • Elektroda.pl (AspenCore) – 3,84 mln (wzrost o 3,00 proc.),
  • Geekweek.interia.pl (GrupaPolsat-Interia) – 3,37 mln (wzrost o 9,08 proc.),
  • Tech.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,02 mln (spadek o 16,32 proc.),
  • Dobreprogramy.pl (Wirtualna Polska Holding) – 2,56 mln (spadek o 22,85 proc.),
  • Benchmark.pl (Grupa Komputronik) – 2,46 mln (spadek o 10,06 proc.),
  • Spidersweb.pl (Grupa Spider’s Web) – 2,33 mln (spadek o 12,32 proc.)
  • i Gadzetomania.pl (Wirtualna Polska) – 2,24 mln (spadek o 4,73 proc.).

Najwięcej czasu internauci spędzali w serwisie Tech.wp.pl – 8 min 44 s. Kolejne były: Komputerswiat.pl i Geekweek.interia.pl – 5 min 22 s, Spidersweb.pl – 3 min 37 s i Elektroda.pl – 3 min 33 s.

Czytaj też: Może trudno w to uwierzyć, ale Netflix skończył już 25 lat

Serwisy Play.google.com, Elektroda.pl, Telepolis.pl i Benchmark.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 30.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.