Johnnie Walker uruchamia kampanię z Januszem Chabiorem i influencerami
Na potrzeby kampanii powtały cztery wideo (screen: Facebook.com/Johnnie Walker)
Johnnie Walker uruchomił kampanię reklamową "City Walkers – nieodkryte ścieżki", na potrzeby której stworzono cztery spoty reklamowe. Występuje w nich aktor Janusz Chabior.
W każdym wideo Chabior wcielający się w postać "The Walker" oprowadza widzów po różnych miejscach w Polsce, gdzie spotyka znane postacie z różnych dziedzin kultury i sztuki. W pierwszym nagraniu odwiedza Warszawę. Za koncept i komunikację kampanii odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Diageo i agencja MSL. Reżyserem spotów jest Krzysztof Kosz, a Truskavka wyprodukowała wideo.
Czytaj też: Rosyjska podróbka Starbucksa zaczęła działalność w Moskwie
W reklamach występują influencerzy: producent filmowy i reżyser Igor Ignacy Leśniewski, raper oraz właściciel jednej z największych wytwórni hiphopowych w Polsce SBM Solara, didżejka Tycjana oraz youtuberka Kasia Mecińska.
(KAP, 25.08.2022)