Nadawca Red Carpet TV w 2021 roku zwiększył przychody i miał ponad 3 mln zł zysku
Do spółki należy m.in. uruchomiony w czerwcu serwis streamingowy Red Go (screen: YouTube/Red Carpet TV)
Spółka Red Carpet Media Group, nadawca kanałów Red Carpet TV i RedTop TV oraz właściciel serwisu streamingowego Red Go, w 2021 roku zanotowała 3,07 mln zł zysku netto przy 6,84 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Z przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 78,82 proc. wyższe niż w 2020 roku. Większość przychodów, bo 5,02 mln zł, pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych (wzrost o 106,2 proc.). Spółka dystrybuuje tam za opłatą swoje kanały telewizyjne i chce uruchomić również serwis Red Go (w Polsce ruszył w czerwcu br.).
Koszty działalności operacyjnej to 3,21 mln zł - wzrosły o 23,47 proc. Koszty wynagrodzeń wyniosły 551,99 tys. zł - spadły o 36,21 proc.
Czytaj też: Wirtualna Polska ma 92,7 mln zł zysku netto po pierwszym półroczu
W 2021 roku firma miała 3,07 mln zł zysku netto (o 245,33 proc. więcej niż w 2020 roku). Został on przeznaczony na kapitał rezerwowy.
Większość udziałów w spółce ma Red Carpet Technologies.
Według Nielsen Media w pierwszym półroczu 2022 lifestylowy Red Carpet TV miał średnio 0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a filmowy RedTop TV - poniżej 0,01 proc.
(MNIE, 23.08.2022)