Klaudia Chruściel country marketing manager w Storytel

Klaudia Chruściel pracuje w Storytel od ponad trzech lat (fot. LinkedIn/Klaudia Chruściel)
Klaudia Chruściel awansowała na stanowisko country marketing manager w Storytel Polska.
Ze Storytel jest związana od lutego 2019 roku. Początkowo pracowała jako marketing project manager, a od pół roku jako content marketing manager. Zanim dołączyła, pracowała w Grupie Walk oraz w McCann, zajmując się eventami.
Czytaj też: Po AMS vs Marszał: przy wrażliwych reklamach firmy zostawiają sobie prawo do uznaniowości
- Przez ostatnie lata pracy w Storytel prowadziłam projekty marketingowe. W związku z tym dokładnie poznałam strukturę oraz specyfikę kategorii - mówi Klaudia Chruściel. - Na nowym stanowisku będę kontynuowała i rozwijała strategię opartą na kontencie oraz na indywidualnym podejściu do kampanii. Wnioski, jakie wyciągnęliśmy z odnoszących sukcesy kampanii, są takie, że ludzie kochają dobre historie i jeżeli w ich tworzenie i komunikację uda się wpisać aktualne trendy, zostaną one świetnie przyjęte. Dlatego nie ustajemy w wysiłkach i jeszcze na ten rok zaplanowaliśmy kolejne niespodzianki - dodaje.
(KAP, 22.08.2022)
