Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klaudia Chruściel country marketing manager w Storytel

Klaudia Chruściel pracuje w Storytel od ponad trzech lat (fot. LinkedIn/Klaudia Chruściel)

Klaudia Chruściel awansowała na stanowisko country marketing manager w Storytel Polska.

Ze Storytel jest związana od lutego 2019 roku. Początkowo pracowała jako marketing project manager, a od pół roku jako content marketing manager. Zanim dołączyła, pracowała w Grupie Walk oraz w McCann, zajmując się eventami.

Czytaj też: Po AMS vs Marszał: przy wrażliwych reklamach firmy zostawiają sobie prawo do uznaniowości

- Przez ostatnie lata pracy w Storytel prowadziłam projekty marketingowe. W związku z tym dokładnie poznałam strukturę oraz specyfikę kategorii - mówi Klaudia Chruściel. - Na nowym stanowisku będę kontynuowała i rozwijała strategię opartą na kontencie oraz na indywidualnym podejściu do kampanii. Wnioski, jakie wyciągnęliśmy z odnoszących sukcesy kampanii, są takie, że ludzie kochają dobre historie i jeżeli w ich tworzenie i komunikację uda się wpisać aktualne trendy, zostaną one świetnie przyjęte. Dlatego nie ustajemy w wysiłkach i jeszcze na ten rok zaplanowaliśmy kolejne niespodzianki - dodaje.

(KAP, 22.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.